Tot per la marca


Brand

Brand

Creació i estratègia de
la teva identitat de marca
Us ajudem a crear la marca i a desenvolupar una estratègia de posicionament coherent, definint els valors i la personalitat per diferenciar-la de la competència.
Brand

Digital

Estratègies de màrqueting
La web i les xarxes socials són la finestra de les marques al món.

Podem gestionar estratègies de màrqueting digital, creant un side competent i incloent la creació i gestió de campanyes de publicitat on line, i la gestió de xarxes socials i màrqueting.
Brand

Media

Campanyes a mida
Creem campanyes publicitàries atractives i efectives en diferents mitjans, com ara televisió, ràdio, premsa escrita, publicitat exterior i digital.

Dissenyem materials de màrqueting i publicitat amb un enfocament creatiu i coherent amb la identitat de marca.
Brand

Editorial

Estructurem i dissenyem publicacions
L’objectiu principal del món de les publicacions, és comunicar el contingut d’una manera clara, atractiva i coherent.

Estudiem la composició tipogràfica, els elements gràfics que ens ajuden a donar una estructura al disseny, l’organització del contingut i el cromatisme general.

Cada publicació necessitats pròpies i cal tenir-les en compte per tal que el lector tingui una experiència positiva.
Brand

Events

Esdeveniments corporatius
adaptats a diferents formats
Organitzem esdeveniments corporatius de diferents dimensions i formats, des de petits tallers i reunions fins a grans convencions o conferències.

Són una eina important per a les empreses per connectar amb el seu públic i millorar la seva imatge de marca.
Brand

Stands

Esdeveniments corporatius
adaptats a diferents formats
Organitzem esdeveniments corporatius de diferents dimensions i formats, des de petits tallers i reunions fins a grans convencions o conferències.

Són una eina important per a les empreses per connectar amb el seu públic i millorar la seva imatge de marca.

Un branding exitós ajuda a diferenciar una empresa dels seus competidors, construir la fidelitat dels clients i crear un valor a llarg termini. La marca juga un paper fonamental en la configuració de la percepció dels consumidors, influint en les seves decisions de compra.